lauantai 1. elokuuta 2015

SUMMER

I'M BACK !
 Nyt heti kun koulut starttaa ja joudutaan arjen kätösiin, niin LUPAAN että juttua ja tekstiä tulee entistä enemmän. Oon keräilly mun parhaita momentteja tollaseks kuvamuusiksi joten epäilemättä, NAUTTIKAA !!





Mun kesä on ollu aivan täydellinen ! Toisaalta enemmänkin tekemistä ois varmasti voinu olla, mutta ens kesään ! Kesä on niin mun lempi aikaa. Ei stressiä eikä koulua. Käväsin pareilla festareillakin ja tästä kesästä ikimuistosen on tehny kaverit, muistot ja sitten se Suomen kesän ajoittainen lämpö. Oon ollu Helsingissä ja yömyöhään kavereiden kanssa kodalla paistamassa makkaraa ja pitämässä hauskaa, nauramassa ja syömässä vaahtokarkkeja. Mutta vielähän tää kesä ei oo ohi ! Vielä on kesää jäljellä vielä tulee kauniita päiviä ! Viettäkää ihana loppukesä ja see ya later !

                          

                                                              ♥ Roosa

2 kommenttia:

  1. Jotenkin tosi kiva tunnelma näissä postauksen kuvissa ja sulla on sairaan upea ja persoonallinen tyyli!!:)

    http://suvimyllymaki.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että ! Ihanaa kuulla positiivista kommenttia :) kiitos paljon ja kävin tsekkaas sunkin blogin, tosi kivaa luettavaa !!!

      Poista